štvrtok 14. marca 2013

úvod

Hotelová pláž
Do Tuniska som pricestoval prvý krát ,vlastne aj kontinent Afriku som navštívil až týmto . Cestujem pomerne často a fotím veľa .Tak teraz pár pohľadov ,pár názorov ,pár fotiek a pár rád ako príjemne stráviť dovolenku v Tunisku .Tunisko je arabská krajina s islamskou kultúrou ktorá je pomerne odlišná od našej .Keď by človek očakával že nájde krajinu plnú čiernej africkej národnosti , mýlil by sa je to skôr arabská krajina , oficiálny jazyk je arabčina ale už od školí sa učia po francúzsky a anglicky takže nie je problém sa dohovoriť v týchto jazykoch  .Turizmus ma v krajine veľký význam a vďaka krásnemu ,teplému moru piesočným plážiam a tiež množstvu historických pamiatok ale hlavne pre nízke ceny je tato krajina populárna a často navštevovaná .

Sousse, medina


Ja som prežil dovolenku neďaleko mesta Sousse a mimo hlavnej letnej sezónny ,vtedy je turista vzácnejší a tým pádom aj viac prenasledovaný otravnými predavačmi .Ten kto trávi dovolenku v hoteli a jeho areáli má to rovnaké stále ,dovolenka je pre neho vlastne kvalita hotela .
Ale keď sa dostanete z areálu hotela a do miest mimo historické pamiatky ,zistí že Tunisko je špinavá krajina v niektorých miestach pripomínajúca smetisko .Pochopiteľne človek ako ja chce vidieť a cítiť aj atmosféru krajiny a v takej krajine je aj veľa miest ktoré sa oplatí vidieť,takže kus s toho a kus s toho a môj názor na to .


nesto Monastir



                      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára